22 Ocak 2018 Pazartesi

Bulutlar Kuruyemişin Kaymaklı lokumu inanılmaz lezzetli


Çok sevdiğimiz bir arkadaşımız sayesinde keşfettigimiz kaymaklı lokum inanılmaz baştan çıkarıcı bir lezzet.
Sevdiğim bir lezzeti sizinle de paylaşayım dedim. Ara ara yapıyorum bunu reklam kaygısı taşımadan. Güzel şeyler paylaşılmalı ki hak ettikleri değeri görsün. :))
Kaymaklı lokum  talep üzerine taze taze hazırlanıyor ve buna degiyor. Yani her zaman olmuyor. İşin güzel  tarafı gerçekden yapılan lokum ve çok taze kaymak.
Ben bizim çocuklar için  yapılmasını başında  bekliyorum. Çünkü bayılıyorlar. İtiraf edeyim ben de bayılıyorum. :)) Özellikle iştahı az olan çocuklar için iyi bir alternatif olabilir. Bizim en küçük  pekmez sucuğu ya da tahin pekmez denemelerime yanıt vermeyince, aman yesin, en azından kaymak da bir sürü calsiyum ve protein var deyip alıyorum.
Alttaki gül yapraklı lokum da benim için :)). Arada anneler de kendini şımartmali. Mutlu kalın...


1 yorum:

  1. Hiii, lokum çok severim, rahmetli annem de çok severdi ona çekmişim:))
    Sana da mutluluklar, bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil