12 Temmuz 2017 Çarşamba

" Gümüş Tilki " sevginin bazen beklemediğimiz anda karşımıza  çıktığını, bunu fark ettigimizde ve bunu doğru bir şekilde kabul ettigimizde, mutluluğu bulacağımızı anlatan bir öykü, finalkultursanat yayinlarindan cikmis.
Yanlız bir tilki, buzlarla kaplı evinde gümüş gibi parlayan tüyleriyle magrur ve mutlu yaşıyor ama aynı zamanda yalnız yaşıyor. Karlar erimeye başlayıncaya kutuplara göç ediyor. Orda doğruları için savaşıyor ve yaralanıyor  ve tam ölmek üzereyken.....
Hikayenin devamını da inanılmaz şeyler oluyor. Aşık oluyor mesela kendisi gibi mağrur bir tilkiye.  Hikayeler lirik bir dille yazılmış. Yazarı Zeynep Alpaslan 'in anlatım dili şiir gibi. Çocuk kitaplarında doğru yapılmış bir illüstrasyon çocuğan doğru  perspektif kazanmasını destekler. İllüstrasyon çok güzel. İllustrator Vaghar Aghaei Yaş grubu 7 yaş üstü. Kitabı büyümüş çocuklar da çok sevecek. Ben çok sevdim de :)) Mutlu kalın...

1 yorum:

  1. Ben bile merak ettim, sanırım alıp okuyacağım. Çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil