6 Aralık 2016 Salı

Gözüne su kaçmasından korkan çocuk için banyo nasıl eğlenceli hale getirilir ?


Banyo yapmaktan korkan çocuk anne için büyük sıkıntı. Hele kulağına su kaçmaması gereken özel grup çocuklar. Orta kulak iltihabı varsa, banyoda eliniz ayağınız dolaşır. . Ben kızım yeni doğduğunda resimdeki "japon şapkası" denilen ürünü almıştım. Çok dayanıklı çıktı üzerine oğlumu büyüttü. Silikon yapıda olduğu için hiç bozulmadı. Yapısı çok kaliteli çıktı.



Yeni doğan çocuklarda yüze ve kulağa su gelmemesi çok önemli. Bebeklerin gözüne su kaçırmayan banyo şapkası o  zaman da  büyük yardımcım oldu. Bunun kauçuk olanı da var. Benim önerim japon banyo şapkasının silikon olanı. Çok güzel sarıyor. Altta japon banyo şapkasının sade halinin de fotoğrafını çektim. Fiyatı 15 tl civarı. Markasını hatırlamıyorum.


Bunun harici diğer önerim farklı su oyuncakları ile banyoyu eğlenceli hale getirmeniz. Küvet yok ise bir leğenin içine su koyun. İçine ılık su ve bebek şampuanı. Biraz da oyuncak. Toplam 10 dk oynasa bile onun için çok eğlenceli bir banyo olur. Olmadı bebek yıkamak için aldığınız bebek küvetini atmayın. Uzunca bir sure işinize yarayacaktır. Mutlu kalın. 


1 yorum:

  1. Ata ilk zamanlar banyodan korkuyordu. Eline bir oyuncağını verip onu yıkamasını söylemiştim. Sonra baktım su kuşu oldu.

    YanıtlaSil