26 Eylül 2015 Cumartesi

Biten bir günün sonu



Biten bir günün ardından kurumaya konulan resimler . Büyük kağıtlar ile resim yapmalarını seviyorum onlar da seviyor. Dev sunum kâğıtlarına.  50*70 cm lik kağıtlar en ideali. Kağıtcida kg fiyati 2-2.5 tl .
10 kg kağıt 1 yıl kadar yetiyor iki çocuğa.  Reggio Emilia Eğitim sistemin de büyük kağıtlar var. Cocuklarimin büyük kağıtları boya ken  mutluluğunu görünce nedenini anlıyorum.

  

Boya yaparken çok egleniyorlar. Hangi çocuk eğlenmez ki boya ile oynarken. Mümkün olduğunca büyük kağıtlar hayal dünyalarını destekliyor. Deneyen ve gören bir anne   önerisi dir.  Mutlu kalın. ... 


14 yorum:

  1. O güzel elleri öp kocaman kocaman :-)

    YanıtlaSil
  2. Büyük boy resi kağıtları kullanıyoruz biz de. Daha özgür çalışılıyor.

    YanıtlaSil
  3. Hımm el baskısı yapmışlar :) Bana çocukluğumda yaptığımız patates baskılarını anımsattı :)

    YanıtlaSil
  4. Benim oğluşumun boyama ile pek arası yok ama umarım buda zamanla düzelir :) Bloğumuza bekleriz :)

    YanıtlaSil
  5. Maşallah ne güzel. Biz de eskiden beri duvara astığımız inşaat rulosunu boyarız gerçekten de cocukların ufuklarını açan bir durum bir de kalıplarla düşünmemek belli bir obje oluşturmaya çalışmadan özgürce renklerin içinde gezinmek.... Yeni Yayınların yok mu yoksa benim tel senin bloğundaki aktüel yazıları mı Görmüyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir turlü yazamadım. Ama rtık sık sık yayınlayacağım :))

      Sil
  6. Eller masmavi olmuş:))))ne kadar keyif almışlardır tahmin ediyorum.
    Senin yorumlarını çok özlemiştim Nihal'ciğim çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de cok ozlemiştim. Yorumlarını ve yayınlarını okumak o kadar keyif ki

      Sil
  7. bizde alalım bizde seviyoruz çünkü boya yapmayı eşofmanımızı çorabımızı boyamayı :)(

    YanıtlaSil
  8. sen, derin mavi adlı kitabımı mı okudun yaa. sevdin ha. ama yazsanaa blogunda. yayınlayım ben deee. bi de biliyo musun 3. kitabım çıktı, frambuazlı hayat, adı :)

    YanıtlaSil