12 Mart 2015 Perşembe

Caillou Evde Ana Okulu Seti


Caillou evde ana okulu seti çok güzel bir set. Akıllı kalemi ile egitici ve eğlenceli. arkadaşımın tavsiyesi ile aldıgım bu setten cok memnunum. ilk çıkış fiyatı 139 tl idi. Sonra 69 tl ye düştü. şimdi de kampanya var 49 tl. 13 kitap var.

Caillou evde anaolulu seti yas grubu olarak 36 ay ve üstü bir set. 48 ayda daha ideal ama 36. aydan sonra da tercih edilebilir.Etiketler, çıkartmalar, o kadar güzel bir set ki.




Egitici, eğlenceli ve en önemlisi fiyat olarak su anda inanılmaz ucuz. Bir okul öncesi öğretmeni gözü ile söylüyorum. Mutlaka bu fiyata kaçırmayın ve alın. Baskı kalitesi, kağıt kalitesi çok iyi.Mutlu kalın..Mutlu kalın...

8 yorum:

  1. paylaşımların çok güzel ama,ben nedense kitap okuma olayını başaramadım onca kitap aldım yüzüne bakmıyor anlatınca dinlemiyor ağlıyor kaçıyor ne yapacağımı bilemiyorum :(

    YanıtlaSil
  2. canim yumurcak dunyasindan mi aldin_

    YanıtlaSil
  3. Bazen çocuk kitapları kısmına bakıp, almak istiyorum :-) Ne keyifle bakarlardı bizimkiler bu kitaplara:-) Bilgiç hiç ilgilenmezdi gerçi, taa ki üç buçuk yaşında Noel Baba'dan yapılmamış yapma kitabı isteyene kadar. Hâlâ gülerim, çocuk ilgilenmediği için o zaman kadar ağabeyinden kalanlara baktırmıştım, tabi onların da hemen hepsi yapılmış:-)

    Zamanda yolculuk yaptım Nihalcim:-)

    YanıtlaSil
  4. Paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Şu an 24 aylık oğlum var ama erken de olsa alacağım. :)

    YanıtlaSil
  5. almayı çok istedigim bir set ama emin olamadıgım bir setti sagol canısı sipariş edeyim bende

    YanıtlaSil
  6. Merhaba kitabın yaş aralığı kaç acaba 3.5 taş için bakıyorum

    YanıtlaSil
  7. Merhaba kitabın yaş aralığı kaç acaba 3.5 taş için bakıyorum

    YanıtlaSil
  8. Nerden alabilirim 3.5 yaş için uygunmu daha önce 2 set btrdik basitmi zormu glir bize sizce

    YanıtlaSil