24 Mart 2014 Pazartesi

Düğme E ve T Çalışması


Düğmelerle harf çalışması yaptık. Kolaj çalışması aynı zamanda. Düğmeciden 2.5 liraya birsürü düğme aldım. Eşleri az kalmış düğmeleri bir torbaya doldurmuş, onu da toplu halde ben aldım. Etkinlik için kullanırım diye düşündüm. Hem etkinlikte hem de bazen düşen düğmelerde işe yarıyor.





Neler kullandık, ağaç tutkalı, boncuk ve kağıt. Kızım düğmelerle oynamayı seviyor. Oğlum uyurken kullanabiliyoruz. Yoksa oğlişin boğazına kaçar diye düşünüyorum



Düğmelerimiz bunlar. Bir bunun kadar da büyük düğme var. Çok eğlenceli bunlarla oynamak. Mutlukalın...

19 yorum:

  1. aaa ne güzelmiş. düğmelerle ha.

    bi de günaydıııın :)

    bak ne dicem. son zamanlarda en iyi en aktif blogçu sensin aramızda valla bak.
    her yere koşuyon yorum yapıyon.
    bi de bebiş bakıyon.
    seniiii yılın blogçu annesi seçmemiz gerekiyooor :)
    :)

    YanıtlaSil
  2. günaydıııın dertli yorumcuuuu :)

    YanıtlaSil
  3. ay dur handana yorum yapıyoduum elim karıştıııı yaaaa :) ona takılıyodum bi de bak nihal sana yorum yaptı diyoduum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yazıyı okudum yalnızca naciyenin arpacığını yazmışsın . Arpacığa eskiden sarımsak sürerlerdi : ))

      Sil
  4. çok eğlenceli bir etkinlik olmuş..

    YanıtlaSil
  5. Bakalım o günleri iple çekiyorum...biziki o düğmeli yağmur yapar:)))
    Sevgiler bizden

    YanıtlaSil
  6. Harika bir çalışma olmuş Nihalcim,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Bizimkiler de çok severlerdi düğmelerle oynamayı:-) Ben de çok severim :-)

    YanıtlaSil
  8. nihalcim bizde kızımla deşik figürlü düğmeleri gruplandırma çalışması yapıyorduk,
    kızım çok seviyordu, onu da deneyebilirsin:)
    güzel geceler

    YanıtlaSil
  9. uuuuu düğmelere bakkkk :)))) Şekerim ne zamandır işlerimden ilgilenemiyordum blogla. Yavaş yavaş başladım. Biraz uzaklaşınca hemen kopuyor insan blogdan. :)
    Eminönü'de Şark Han var. Çok ünlüdür. O hana çıkan sokaklardan birinde hep tülcü ve kumaşçılar yanyana. ŞarkHan yokuşun üzerinde. O yokuşa çıkmadan hep tülcü ve kumaşçılar var. Benim tül aldığım dükkanın adını hatırlayamıyorum. Ama iki dükkan yanyanadır.İki dükkanda aynı kişinin. Birinde tüller, şifonlar, yanındaki dükkanda da kumaşlar satılır. Kumaş derken aklın durur yani. Ben hayatımda o kadar kendinden pullu boncuklu işlemeli kumaşı orada gördüm. Dikmene bile gerek yok. Kumaşı sar üstüne git düğüne o derece :D :))))
    En kalabalık tülcü orası. Ay kaç kez gittim alışveriş yaptım dükkanın adını bilmiyorum iyi mi. Şapşirik Daisy :))))
    Bir de şu çekiliş olayını hiç bilmiyorum. Nedir nasıl yapılır bana müsait olunca bi ara bilgi ver lütfen. :)

    YanıtlaSil
  10. Nihalciğim bu da güzel bir çalışma ama tehlikeli, özellikle oğlum gibi düğme sever çocuklar için:) Tuttuğunu koparacak diye ödüm kopuyor. Ama senden kokulu taş tarifi bekliyorum. Bir türlü elim gitmedi yapmaya , ama hoşuma gidiyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninki büyüyyene kadar ben ce de tehlikeli canım

      Sil