25 Aralık 2013 Çarşamba

Bu Cumartesi Link Paylaşım Günü

                                                           

Bundan sonra her cumartesi link günü olacak blogumda. yabancı bloglarda gördüğüm bir uygulamaydı, çok beğendim, bende blogumda yapmak istedim.  Cuma akşamı link paylaşımını açıyorum.
Ne dersiniz,  blogunuzda yapmış olduğunuz bir yayını, fotoğraflı olarak burada yayınlamak ister misiniz? İlk link konumuz 'çocuk ve eğlence'. Çocuklarımızla yapabileceğimiz eğlenceli şeyler. Yemek olabilir, etkinlik olabilir, sevdiğiniz ve yayınlanmasını istediğiniz bir yayınınız. Eski ya da yeni yayınız olabilir. Link koymak için izleyici olma şartı yok. Herkes davetli. Böylece birbirimizi tanımış, bloglarımızı tanıtmış oluruz ne dersiniz ? .Tüm  dostları bekliyorum.Yayınınız yaklaşık bu görüntüde görünecek.






14 yorum:

  1. harika bir fikir :) Yabancı bloglar kendilerini oldukça aşmışlar, ne güzel bir etkinlik olmuş bu böyle... Haftasonu internete pek giremiyorum ben ne yazık ki... Umarım katılabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracım senin için linki cuma akşamı saat 8 den sonra açayım o zaman. Sensiz olmaz : ))

      Sil
    2. :) çok sevinirim :)

      Sil
    3. bende seni görmekten çok mutlu olacağım. Çok güzel bir blogun var

      Sil
    4. çok mutlu ettin beni.. iyi ki varsın ;)

      http://anneolucamben.blogspot.com/2013/12/doldurmaca-bosaltmaca.html
      Doldurmaca boşaltmaca oyunumuz :)
      bu seferlik böyle katılmış olalım biz canım. Bi dahaki haftaya daha güzel bir etkinlik yaparız inşallah :)

      Sil
    5. ne güzel bir etkinlik ne güzel fotograflamışsın canım

      Sil
  2. güzel bir uygulama bende oğlumla ilk fırsatta bir etkinliğimizi fotoğraflıyim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir uygulama canım fikrine sağlık :) Peki biz sana nereden göndereceğiz link?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım cuma günü bir yayın yapacağım onun altına yorum yazar gibi alan var. Orada yazınızın adını, bloğunuzun adresini ve yayınlamak istediğiniz resmi soruyor. (resmi isterseniz bloğunuzdan alıyor, isterseniz siz yüklüyorsunuz bu kadar. Bloğunuzun istediğiniz yayınını tanıtmış oluyorsunuz. İşlem çok kolay

      Sil
  4. Çok güzel düşünmüşsünüz, fikrinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. çokk ilginç:)
    yabancı blogları geziyon demek:)
    resimdeki görünümü çok merak ediyorum,

    YanıtlaSil