25 Aralık 2013 Çarşamba

Ayaz Bebeği Artık Toprak Isıtacak

                                    
Ayaz bebeği okuyunca gözlerim doldu. Oturup hüngür hüngür ağladım.Boğazım düğüm düğüm oldu. 40 günlük bebek, soğuktan ölür mü?Hepimizin suçu var, durumlarını bildirmeyen muhtar, yardım etmeyen devlet, toplumsal yardım mekanizmalarını harekete geçirmeyen toplum, herkes suçlu. Baba askerde, babaya haber nasıl verildi? Baba askere gidince ailesine neden maaş bağlanmıyor yada toplum neden asker eş ve çocuklarına gereği gibi sahip çıkmıyor.? 

Süt annenin tam da ben bu satırları yazarken bir yazı paylaştığını gördüm. Tamda benim hissettiklerimi paylaşmış. Bende o yazıyı blogumda paylaşayım dedim.teşekkürler süt annedaşım 
Süt Anne: Ayaz'ı Toprak Isıtacak: Tamam kabul ediyorum çok duygusalım, her gördüğüme ağlıyorum. Hamileliğimin en başından beri böyle. Hamileyken bir akşam belgesel izliyoru...

6 yorum:

  1. Okuduğumdan beri aklimdan çıkmıyor. Nasil yani diye kahroluyorum

    YanıtlaSil
  2. çok acı, henüz kırklı bebek zatürre olmuş günlerce üşümüş, çok zor Allah annesine sabırlar versin..ne acılar yaşanıyor

    YanıtlaSil