24 Ekim 2013 Perşembe

Yan Yan Yürüme Çalışmamız


 19-21 ay kaba motor gelişim kapsamında yan yan yürüme çalışmamızı yaptık. Oğliş normalde böyle şeylerin arasından geçmeyi çok sever. gözlem amacı ile yapacağım bu çalışmada geçmek istemedi. Bu sefer oyuncaklar koydum olmadı, tatlı sözle çağırmalar olmadı. En son yanan muma gelmeye ikna oldu.



 Sandalyeleri karşılıklı koyup aradan geçmesini sağlamaya çalıştım. Önce aralığı biraz fazla tuttum alışması için, daha sonra  sandalyeler arasındaki aralığı  daralttım.



 Ödül olarak her doğru geçişte mumu üflemesine izin verdim. Etkinlik böylece sürdü ve verimli bir çalışma oldu. Bol bol yan yan yürüme egzersizi yapmış olduk. Mutlu kalın....

öm

6 yorum:

  1. anne isterse mutlaka çocuğu cezbettirecek birşey bulur süper valla mum ve üfleme ödülü aklımda olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. süpermiş :)

    birşey sormak istiyorum, bu gelişim planlarını nereden buldunuz ya da bulabiliriz? bununla ilgili bilgi verseniz ya da bir post hazırlasanız??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler. Gelişim planları ile ilgili ay ay listeyi daha önce yayınlamıştım. Toplu olarak hepsinin yazıldığı bir post yakında yayınlayacağım. Gelişim planlarını milli eğitim bakanlığından buldum. Onlarınki biraz karışık geldi ben ay ayırıp yakında yayınlayacağğım.

      Sil
    2. evet baktım eski postlarınızdan... Çok güzel düzenlemişsiniz...

      Sil
  3. benim kız daha küçük ama uygulayacağım inşallah

    YanıtlaSil