19 Eylül 2013 Perşembe

Tavsiye Kanalından 2. Hediyem de Geldi


 Daha önceki bir yazımda tavsiye kanalından bahsetmiştim. English Home dan gelen hediyelerimi paylaşmıştım. Önceki hediyeleri merak edenler ve nasıl üye olacağını merak edenler
( buraya tık tık )  Bu sefer D-Shopping ten geldi hediyelerim.



Çok cici bir cüzdan. Kumaş cüzdan. Açılıyor ve çok şirin bir cüzdan oluyor.Ayrıca indirim çekleri ve tavsiye meleklerine özel bir alışveriş önerisi broşürü de geldi.Galiba hediyenin kendisinden çok hediye almak insanı mutlu ediyor. Hediyeyi alınca çok mutlu oldum. Teşekkürler tavsiye kanalı ve teşekkürler D-Shopping. Siz de Mutlu kalın...

5 yorum:

  1. Ben de bu tavsiye kanalına üye oldum ama hiçbirşey gelmiyor eksik birşey yapmış olabilir miyim sence?

    YanıtlaSil
  2. her hangi bir kampanyaya katıldınızmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A benim mi katılmam gerekiyor onlar yollamıyor mu istek ben öyle anlamıştım

      Sil
  3. bir kısmı onlar yolluyor, bir kısmına direkt siz katılıyorsunuz. Kampanyalar kısmından ara ara kontrol etmek gerekiyor.

    YanıtlaSil