29 Nisan 2013 Pazartesi

Çatal Kaşık Bıçak Kullanımı



keçeden yapılmış kaşık düzeni
Kızımla sofra düzeni çalıştım. Montessori günlük hayat materyalleri kapsamında bir çalışma. Alt kısmını  kalın süngerden, üst kısmını ise keçeden yaptım.
Buna benzer bir çalışmayı etka'nın bloğunda görmüştüm. (Etka'ya paylaşımları için teşekkür ediyorum, ondan çok şey öğreniyorum : )). Görünce bende biraz farklı bir versiyonunu uyguladım.



Süngeri parlak süngerden tercih ettim. Kızım  parlak şeyleri seviyor. Kaşık bıçak ve çatalı keçeden yaptım. Bardak yeri de parlak süngerden oldu. İçine kızım keçelerden ve parlak süngerden yemekler kesti. Sonra da keçeyi pek çok deneme ile tabağın etrafına uyguladı. Bir süre sonra keçelerin üzerlerine gerçek materyallerle denemeler yaptı.



Kendi masasının üstünde duruyor ve sık sık oynuyor.Ara ara materyalleri değiştiriyoruz. Alt tablayı da değiştiriyoruz.


Umarım kısa zamanda öğrenir. Mümkün olduğunca çok pratik yaptırmaya çalışıyorum. Çok çalışmamız lazım çok. : )  Mutlu kalın..
masa düzeni

1 yorum: