10 Temmuz 2017 Pazartesi

Piramit bloklar zeka geliştirici materyal



Zeka oyunları materyalleri çocuğun Analitik zekasını ve bakış açısını geliştirir. Hangi yaş grubunda hangi materyalde kullanacağını bilmek de çok önemli.
Zeka oyunları eğitimcisi olarak mümkün olduğunca bizim yaramazlar ile birlikte oynamaya çalışıyorum.


Bu materyal de çocuğun önüne şekil koydum ve aynısıni yapmasını bekledim. Şekilleri ya kendim oluşturdum ya da kendi yaptıkları nin fotoğrafları ni çektim ve tabletten gösterip daha sonra aynısını yapmasını bekledim.  Çocuk için eğitici oldu. Mutlu kalın....




6 yorum:

  1. Çok güzelmiş canısı. Bu tarz zeka geliştirici oyuncaklar favorilerim

    YanıtlaSil
  2. Sabaıla çocuklarla ilgilenmenizi her defasında hayranlıkla okuyorum. Keyifli günleriniz daim olsun...

    YanıtlaSil
  3. eğitici oyuncaklar çocukların dünyasını geliştiriyor,
    kolaylıklar diliyorum..:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir oyuncakmış :)

    YanıtlaSil
  5. Ürünü nereden aldınız?

    YanıtlaSil