2 Aralık 2014 Salı

Harika hayvanlar kitabi



Yazarı yasemin Demirci.  Must u  yayınlarından çıkmış.  İki versiyonu var. Ting sesli kalem ile çalışan ve normal kitap versiyonu. Anlatımı dili çok güzel.  Çocukların aklında kalacağı şekilde anlatıyor.mesela köpeğin 42 dışı olduğu dili çıkarına susam is olduğu , gece gormeye birkac haftaliktan sonra basladigi gibi bilgiler veriyor köpekler ile ilgili.
Anlatım dini içerikli.  Kızıma Bed-i Besmele de almıştım. Kızıma yaptığım bed-i Besmele törenini hala yaza madim . Çocukların 4 yaş 4 ay 4 günlük iken yapılan özel  törene bed-i Besmele töreni deniyor. Özellikle Osmanlı'da yapılan bir tören.  Aslında çocuğa verilen önemin göstergesi.
.


Neyse kitaba döneyim.  Kızım seviyor.  Resimler güzel. Eğleniyor,  anlatılan dinliyor. Cok seviyor. Kitabın resimleri de kuzunun dikkatini çekiyor.  Mutlu kalın. ..




10 yorum:

  1. Harikaymis canisi bayildim tam kereme gore

    YanıtlaSil
  2. 4 yaş 4 günlükle ilgili detaylı bir post lütfen az kaldı bizimkinede kısmet olsa öyle bir şey yapmak isterim

    YanıtlaSil
  3. canim ilk kez duydum bed-i besmele torenini.. merakla bekliyorum detaylari...

    YanıtlaSil
  4. ilk defa duydum o töreni. Detaylı yazarsan çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  5. ay bunlar için ben şimdiden hevesliyim yaaa.Sen beni heves heves yaptığın için ben de mim ile intikam aldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeker anne.. :)) mimi en kısa sürede yapacağım sevgiler

      Sil