22 Ekim 2014 Çarşamba

Pepe nin lego evi


Pepe nin lego ev Makati çok güzel bir oyuncak. Aktüel Ürün olarak almış tim. O kadar eğlendi ki bizimkiler.  Diğer lego lar ile uyumlu.  Diğerlerinin kutusuna koydum. Diğer lego lara zenginlik kattı.  17 tl ye aldım . Kesinlikle parasini karşılıyor.  Yaklaşık 30 -35 cm ye 20 cm ebatlarında. Pepe de alttan lego ların üzerine oturuyor.

2 yaş ve üzerine uygun. Hatta 30 yaş ve üzerine de. Ben de eğlenerek oynuyo rum çünkü.  Bazen oyuncakları kendim için mi alıyor um diye düşünmüyor değilim.  Ben de çok eğleniyor um oynarken :)
 Bir kısmının üzerine etiketle figürler yapıştırıyor.  Keşke onların gerçekleri olsa diyeceğim ama  o zaman maliyet çok artar di her halde. Mutlu kalın ...

8 yorum:

  1. Çok güzelmiş..benim oğlan da bayılırdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuklar çok seviyor :))) oğlişi de öpüyorum

      Sil
  2. Sen sev ve eylenki evladinda beyensin sozu dogru ben keyif aliyorsam kerem
    de seviyo keske deyip aldimlarimla oynamiyo demekki enerjisi geciyo kuzulara :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş,Pepee bizimde evin kahramanı:) Bazen hoşlanmasam da bazen güzel öğütler veriyor, oğlumda seve seve izliyor Nihalciğim.

    YanıtlaSil
  4. ÇOk güzel ve eğlenceli görünüyorlar :)

    YanıtlaSil