2 Eylül 2014 Salı

Hamilton 80 Faktör Superblock


Yaz bitti ama ben yeni güneş koruyucu yazımı yazıyorum. Hamilton 80 Faktör Superblock günlük hayatımda da yüzüme kullandığım bir ürün. Avustralya malı. yaklaşık 4 yıldır bu ürünü kullanıyorum. Yüze 1 çay kaşığı. Yazın ise güneş gören her yere. Denizde , havuzda çok güvenle kullanılabilecek bir ürün. Anneler için. Çocuklar için todlerini kullanıyorum.



Güneş koruyucu en doğru nasıl kullanılır ? derseniz güneşe çıkmadan 15 dakika önce uygulanmalı. Bu sürede cilt yeterli kadar emilim sağlanmış olur ve güneşe karşı korumaya hazır olur. Ayrıca güneş koruyucu yeterli miktarda kullanılmaz ise, koruyuculuk tam sağlanmaz. Yüz için 1 çay kaşığı yeterli. Vücudun diğer bölümlerine de orantılı miktarda sürülmeli. Tüm marka güneş ürünleri maksimum koruma için 3-4 saatte bir yenilenmeli.Dışarı çıkıyorsam günde 2 kez bana yetiyor.


Güneş ürününü benim gibi yaz kış kullanmayı seven biriyseniz hele yanmayı, kızarmayı yada bronzlaşmayı sevmeyen birisi iseniz, bu ürün tam size göre. Biz tatilin 6. gününde idik ne çocuklarda ne de bizde nokta kadar bronzlaşma olmadı. Hatta lobide bir sohbet esnasında 'siz yeni gelmişsiniz, yanarsınız iki günde buranın güneşi çok yakar 'diyen birilerine bile rastladım. Hamilton 80 Faktör Superblock a çok güveniyorum ben. Hani yeni bir ürün denemek isterseniz aklınızın bir kenarında olsun. Fitokozmetik. Eczanede satılıyor bildiğim kadarı ile yalnızca. Miktarı 125 ml.  Mutlu kalın...


3 yorum:

  1. merhaba :)) peki bu ürünü sürünce hayalet gibi mi olucaz :)) çok beyaz mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekerciğim 80 faktör yanmayı engelliyor. 50 yada 30 faktör olanları bronzlaştırıyor. Ama bu neredeyse sıfır yanma. Özellikle korede çok tercih edilen bir ürün.

      Sil
  2. sezonda ben de bu h amilton güneş kremlerinin 50 faktor olanındna kullanıyorum. Başarılı bir ürün. teşekkürler.

    YanıtlaSil