13 Mayıs 2014 Salı

Link paylaşımı/Link Party : Çocukta Müzik & Orff Etkinlikleri

                                  

Bu haftanın konusu ' Müzik Etkinlikleri' Çocuğunuzla yaptığınız müzik- orff öğrenim çalışmaları.  Bizim için paylaşılası gözden kaçırılmayası paylaşımlar. Paylaşımları merakla bekliyorum ve çok renkli, eğitici ve eğlenceli bir hafta  diliyorum. Bundan sonra link paylaşımımız cumadan diğer cumaya. Yani bir hafta açık bırakıyorum. Tabi önce ekleyenler daha çok tıklama alıyor  Mutlu kalın... İzlenecek yol:
1-Click here to enter  yazısını tıklayın
2-link it to yazısında paylaşacağınız yayının htpp ile başlayan adresinizi
3-Caption of title: Yayınınıza vereceğiniz başlığı yayın
4-Auto crop my image işaretlerseniz blogunuzdan otomatik olarak resmi seçebilirsiniz.
Mutlu kalın...


12 yorum:

  1. anneler günün kutlu olsun nihalcim :)

    YanıtlaSil
  2. Nihalcim anneler günün kutlu olsun. Kuzucuklarının her daim iyi günlerini görmeni dilerim. :)

    YanıtlaSil
  3. Nihal canım ben bu aralar yoğunluktan bişi yapamaz oldum..unutum ilk kez.Ve bir şeyi fark ettim bizim kız müziği çok seviyor ama postu yok annesinin fazla..daha dikkatli olacağım demek ki :) Bu arada mutlu anneler günlerin olsun hep evlatların ve anne ile demek geldi içimden.Hoş kal :)

    YanıtlaSil
  4. kızım müziği çok seviyor ne güzel fikirler :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel çok teşekkürler anneler gününüzü kutlarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sizindeeee aneler gününüz kutlu olsun

      Sil