6 Mart 2014 Perşembe

Kırmızı Pancar Yaprağı


Kırmızı pancarın yaprakları çocuklar için tam bir vitamin deposu. Hücre yenileyiciler, antienflamatuar maddeler, bir sürü yararı var. Ben bu yaprakları doğrayıp buzluğa atıyorum çorbalarına az az ilave ediyorum. Hem de çocuklar için yaptığım çorbalara renk veriyor. Kızım pembe çorbaları seviyor





Et sularını küçük konserve meyve püresi kavanozlarında saklıyorum. Doğradığım kırmızı pancar yapraklarını da yanına. Çocuklara çorba yapacağım zaman bu kombini mutlaka kullanmaya çalışıyorum. Tavsiye ederim. Mutlu kalın...

8 yorum:

  1. http://www.makarnalutfen.com/ bir gıda mühendisi annenin üretimi. Pancarlı makarna almıştım. Renk çok güzeldi. Benim ufaklık tadını beğenmedi ama , denemeye değer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler hatta o konuda postunuz da vardı değil mi.

      Sil
    2. ben bir de normal makarnanın suyuna kırmızı pancar atıyorum, suyuna pişiyor pembe pembe makarna oluyor. Deneyen var mı bilmem ama bizimkiler seviyor onu

      Sil
  2. etsuyunu donduruyormusunuz? cam kavanozlar çatlarmı acaba diye düşündümde ...Elinize sağlık marifetli anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cam kavanozlar eğer ağzını dondururken kapatmazsanız çatlamıyor. Biraz eksik koyup dondurup sonra ağzını kapatıyorum. Hiç çatlamadı çok şükür. Hazır bunyon gibi oluyor, tavsiye ederim

      Sil
    2. teşekkürler, formülü kaptım :)

      Sil
  3. kırmızı pancar bizimde vazgeçilmezimiz ve Balca da pembe çorba hayranı ;)

    YanıtlaSil
  4. Balca canım benim . Pembe çorba seven o aklı severim ben

    YanıtlaSil