2 Mart 2014 Pazar

EBA ve Meraklı Minik Dergisinin Eski Sayıları

                                                  
EBA diye bir site keşfettim onu paylaşmak istedim. Belki pek çok annenin haberi vardır ama ben yeni gördüm. Bir sürü çocuk dergisi indirilebilir formatta ve çok güzel.Çocuğunuzun ilgi alanına göre kaçırsanız da eski sayıları görebilir ve inceleyebilirsiniz. Hangi dergilerin var. Dergilerin üstünü tıklarsanız ilgili derginin eski sayılarına ulaşabileceksiniz.
 Bilim Çocuk . Gonca Dergisi , Da Vinci Learning , Diyanet Çocuk Dergisi ,  Meraklı Minik Der , TRT Çocuk , OGM Sincap , Sancaktepe Çocuk, TSE Öncü Çocuk , Yuno , Üsküdar Çocuk , Harika dergiler. Nedir bu EBA derseniz:
Eğitim-öğretim sürecinde bilişim teknolojisi donanımlarını kullanarak etkin materyaller kullanmanız amacıyla Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından tasarlanan Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. Öğretmen ve öğrenciler başta olmak üzere eğitimin tüm paydaşları için tasarlanan EBA;
  • Farklı, zengin ve eğitici içerikler sunmak,
  • Bilişim kültürünü yaygınlaştırarak eğitimde kullanılmasını sağlamak,
  • İçerikle ilgili ihtiyaçlarınıza cevap vermek,
  • Sosyal ağ yapısıyla bilgi alışverişinde bulunmak,
  • Zengin ve gittikçe büyüyen arşiviyle derslere katkı sağlamak,
  • Bilgiyi öğrenirken aynı zamanda yeniden yapılandırabilmek ve bilgiden bilgi üretmek,
  • Farklı öğrenme stillerine (sözel, görsel, sayısal, sosyal, bireysel, işitsel öğrenme) sahip öğrencileri de kapsamak,
  • Bütün öğretmenleri ortak bir paydada buluşturarak eğitime el birliğiyle yön vermelerine ön ayak olmak,
  • Teknolojiyi bir amaç olarak değil bir araç olarak kullanmak amacıyla tasarlanan sosyal bir eğitim platformudu. 

9 yorum:

  1. Bende geçen okulda bir seminer sırasında öğrendim canım gerçekten dergiler açısından süper bir site seninde gözünden kaçmamış ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygucuğum en güzel tarafı konuya göre seçebiliyorsun

      Sil
  2. Paylaşımınız için teşekkürler.. Kaliteli paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz.. Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  3. ama malesef kayıt olamıyorum, nasıl olabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tubitak ın kendi sayfasından denerseniz hata duzeliyor. direk meraklı minik diye yazıp oradan abone olmayı denerseniz hata veriyor.

      Sil
  4. Merhabalar ebadan artık kaldırılmış ama anaokulunda rehber öğretmenim çocuklar için ulaşmak istedim elinde olan varsa bize yardımcı olur musunuz eminedoan@gmail.com şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. Kitap okunmuyo nasıl yapcam

    YanıtlaSil