17 Aralık 2013 Salı

Ev yapımı pide

 
Tarifi sevgili Şulenin bloğundan aldım, pideyi yapalı birkaç gün oldu ama yeni yayınlamak nasip oldu. ( tarif için buraya tık tık) Benimkiler pide den çok tandır ekmeği gibi oldu, şuleninkilere benzemiyor ama ne yapayım, herkes onun gibi yetenekli değil, benimkilerin bir özelliği de çocuk eli değmesi, süslemesi, açılmasının bir kısmı bebişlere ait.


Gece saat 5.15 ve ben şimdi pide hamuru yoğurmaya gidiyorum. Çok sevdik bu işi çok. Bakalım bu günkü pideler neye benzeyecek, belki de çocuklarla bir Kıbrıs adası çalışması yaparız, kim bilir. : ))Sevgiyle ve mutlu kalın.

4 yorum:

  1. Ellerine sağlık, Kıbrıs adası şeklinde pide çok sevimli olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevgili Sema . Bloğundaki kış fotoğrafına bayıldım

      Sil
  2. Ay yerim ben o elleri.Yavrularının eli değmiş ya onlar benimkinden bile tatlı olmuştur.Afiyet bal şeker olsun size.Güzel sözlerin için çook teşekkür ederim.Canımsın.Tanımasam da gönül bağı oluştu bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler şuleciğim. Aynı şeyler bizim içinde geçerli . Gönül bağı oldu aramızda . Çocukların eli değince bir başka güzel oluyor

      Sil