28 Ekim 2013 Pazartesi

Kukla Saatimiz ve Kukla Etkinliklerimiz


Bunlar kukla saatimizde kullandığımız el kuklalarımız.Kukla etkinliğimizden  evdeki etkinlik köşeleri isimli yazımızda bahsetmiştim. Üsttekileri satın aldım, alttakiler el yapımı. Satın aldıklarım olmadan önce hep alttaki iki kukla ile oynuyorduk. Şimdi kukla etkinliklerimiz daha eğlenceli ve renkli geçiyor.Neredeyse her gün bir çıkıyor ve oynanıyor bu kuklalarla. Bazen araba ile bir yere giderken çocuklara arabada oynatıyorum, vakit geçiriyor, eğleniyoruz.




Oğlum henüz kukla saatimizde elini kulaya sokup oynamıyor. Daha çok biz oynatırken gelip gülüyor. Elimizden çıkardıklarımızı inceliyor. Onun da dahil olacağı günler gelecek inşallah.



O günkü kukla oyunumuzda hangilerinin rol alacağını kızım seçiyor ve doğaçlama bir hikaye üzerinden etkinlik gerçekleşiyor. Hikayeyi kızım yönlendiriyor genelde. Tıkandığı yerde ben müdahale ediyorum. Bazen beydaba dan aklımda kalan hikayeleri canlandırıyoruz, bazen masallardan alıntılar oluyor, bazen de günlk hayattan. Mutlu kalın...


4 yorum:

  1. Nihalcim benim kızlarda bayılır buna.En kısa zamanda yapıyorum.Epeydir kukla oynatmamıştım onlara.Yaa valla vaktim kalmıyor yaa.Bu sebepten bazen fazla ilgelenemiyorum diye vicdan yaptığım oluyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence ilgileniyorsundur canım. Üşenmeyip o harika yemekleri yapan, her şeyi yapar

      Sil
  2. Bayıldım kuklalarınıza bizde parmak kukladan bu kuklalara geçiş yapalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok da uygun almıştım o arada sabahın saat 5.30 u ve sabah kuşu oğlum uyanıp yanıma geldi. : )

      Sil