12 Temmuz 2013 Cuma

Harf Baskıları ve Kurbağa

Alfabe Baskısı
Kızımla birlikte alfabe baskısı yaptık. Bu etkinliği notimeforflashcard isimli bir siteden gördüm, hoşuma gitti bende kızıma uyguladım. Bu etkinliği yapmak oldukça eğlenceli idi. Bu etkinlik sulu boya ile de yapılabilir.



Malzemeler bir tane fon kartonu , boya ve oyun hamuru kalıbı olarak kullandığımız harf kalıpları. Fon kartonunu kırtasiyeden 30 kuruşa aldım.


Önce biraz birlikte yaptık sonra o tek başına istediği harflerle çalıştı. Boya önlüğünü  giydirmeyi  unutmayın. Üstü başı boya oluyor.


Kartonu 50*70 cm boyutlarında seçtim. Büyük kağıtla daha rahat çalışılıyor. Kağıdı çevirerek kullanmak gerekti.

Baskılarımız bazen kaydı, bazen çok boya almış oldu, bazen silik çıktı. Ara ara kalıpları yıkamak gerekti. Çünkü aynı harfle farklı renkler yapmak istedi.


Baskılarımız hazır. Çok keyifli ve eğlenceli bir aktivite. Çok eğlendik. Oğlumla denedim ama oğluma daha erken olduğunu etrafın dağılmasından anladım. Alfabe baskımızdan sonra karma etkinliklere geçtik.


Doğaçlama resim yapmaya başladı. Bu babama hediye sürpriz dedi ve fırça ile resmine başladı. Ben de merakla izledim, kızımın babasına sürprizini.


 Önce fırça ile  kurbağa ve içi organlarını çizmiş, yanında yavruları ile gölde geziyormuş.Arkasında balık arkadaşları varmış. : )


Sonra çiçek bahçesi ve el baskısı yapmış. Akşama babaya sürpriz yaptı. Babamız çok mutlu oldu. Resimlerimiz mutfaktaki duvardaki yerlerini aldı.


Doğaçlama çalışma yapmasını desteklemeye çalışıyorum. Hayal gücü genişliyor ve çok mutlu oluyor.


Resim sergimiz hazır, Mutfak duvarımız şimdilik böyle. Kızım gelen misafirlere resimlerini gururla gösteriyor. Misafir odasından mutfağa misafirlerimiz ellerinden tutulup getiriliyorlar.Kızımın keyfi yerindeyse  tek tek nasıl yaptığını ve resimlerini misafirlere anlatıyor.
Mutlu kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder