8 Mayıs 2013 Çarşamba

Anaokuluna Başlama Denemelerimiz



Kızımı bu gün Montessori anaokuluna götürdüm. Sahibi doktor ve arkadaşımız. Tertemiz ve kafamdaki pek çok sorunun yanıtını aldım. Kızım ana okulundan içeri girince hemen uyum sağladı.Orayı sevdi. Gidelim mi kızım  deyince 'Ben burada kalmak istiyorum' dedi.


okulda eğleniyor

Ana okuluna o hazır ama galiba ben ondan ayrı kalmaya hazır değilim. Dışarıdaki ekrandan kızımı sınıfta ne yaptığını gözlemledim. Eğleniyordu ama dışarıda ben ondan ayrı olduğum için üzgündüm. İnsan doğru yerin okul olduğunu biliyor, yinede çocuğundan ayrılmak istemiyor. Bahçeye çıkıp biraz ağladım. Biliyorum güzel bir şey okulda olması ve eğlenmesi. Kızımı orada bırakıp eve geldim:Onu şimdiden çook özledim. 

anne ve çocuk
Büyüdüklerini görmek veya kabul etmek çok zor oluyor galiba. Tamam ilk etapta ara ara bırakacağım okula ama olsun.Nedense insan üzülüyor.
Mutlu kalın...

2 yorum:

  1. Nihalcim siz hangi şehirdesiniz..Hangi okul? Bende seneye hem il değiştireceğim hem kızım için bir kreş bakmalıyım...Bizim için yep yeni hayatlar olacak..Tedirginim..şimdiden fikir edinmek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcığım biz Adana dayız. Deneme için gönderdiğimiz okul Arı Koleji idi. Montesori okulu. ama henüz başlamadı. Ne güzel olur Adana olsa. Bebeişleri birlikte oynatırdık. : )

      Sil