23 Mart 2013 Cumartesi

Ses Çalışması

Kavanozlara mercimek doldururken


Dün kızımla ses çalışması yaptık. Bunun için kavanozlarlara ve bakliyatlara ihtiyacımız vardı. Oğlumun hazır meyve püresi kavanozları bunun için uygundu ve onları kullandık. Oğlumda yardım etti bize büyük bir zevkle.O da kavanozunu doldurdu.


Hazırlanan Kavanozlar

Kavanozlara sıra ile mısır, bulgur,fasulye,ataç ve mercimek koyduk.Etraf biraz kirlendi . Bu nedenle elektrik süpürgesini hazır tuttuk.  Bunlardan ikişer tane hazırladık. Daha sonra dışını el işi kağıtları ile süsledik

Bunları karışık şekilde yere koyduk. Bu kavanozlardan ben salladım. Kızıma bunun eşini bulmasını istedim. Bu sayede fonetik çalışma yaptık. Kızımın müzik zekasını bu etkinliğin destekleyeceğini düşündüm.
Normal bir marakas çalışmasından farkı; kavanazdan çıkan sesi algılayıp eşini bulmak, farklı olan sesi  algılamak ve aynı sesleri eşleştirmeğe çalışmak.Keyifli bir etkinlikti.
Mutlu kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder